Nie masz konta? Zarejestruj
Zapomniałeś hasła? Przypomnij
Strona 1 z 2 |
[ Posty: 12 ] | 1, 2 Następna strona |
Dołączył(a): 2012-09-12, 10:23
Online: 21h 25m Posty: 6 Lokalizacja: Trzebinia Podziękował: 1 Model: Wave GT-S8500 Firmware: B-W_Ultimate_1.5 Operator: Orange |
Napisane: 2012-09-12, 16:26
Witam, mam nie mały problem. Od kilku dni mam Samsunga Wave s8500. Od jakiegoś czasu zauważyłem że znikają mi pieniądze z konta... Może jestem laikiem w tych sprawach, ale z tego co wyczytałem, mogły pieniądze pobierać "pogodynki" lub inne widgety. Wyłączyłem WSZĘDZIE! gdzie tylko było możliwe dane pakietowe, wszędzie pozmieniałem z ERA internet na Wi-fi i dalej to samo. Myślałem że jest jakiś problem z oprogramowaniem tak że go zmieniłem. Było 1.0 wgrałem (zdaniem forumowiczów) najlepszą z 1.2 KF3, i dalej to samo! Gdy jestem poza domem pobiera pieniądze bez mojej zgody z konta. Gdy jestem w domu w pobliżu Wi-fi włącza się i wtedy pobiera z internetu nie z konta. Już nie ogarniam tego.. Zwariowałem. Prosił bym o jakieś rady co gdzie i jak. T-mobile na kartę. Nie mam żadnych pakietów wykupionych itd. Moim zdaniem wszystkie widgety są wyłączone! Jeżeli pomyliłem działy przepraszam ale ciężko było stwierdzić gdzie to umieścić. Pozdrawiam. [color=#008000][b]// Przeniosłem do bardziej pasującego działu. Danielos.[/b][/color] Ostatnio edytowano 2012-09-12, 16:55 przez Rolson, łącznie edytowano 2 razy |
|||
|
Dołączył(a): 2011-12-28, 14:06
Online: 79d 6h 43m Posty: 5930 Lokalizacja: Sosnowiec Podziękowań: 1439 Podziękował: 556 Model: Lumka 1520 Firmware: W10M RS2 Operator: T-Mobile |
Napisane: 2012-09-12, 16:27
Wyłącz dane pakietowe na sam początek. Nie pamiętam jak to jest w Badzie 1.2 ale na pewno gdzieś w Ustawieniach sieci. |
|||
|
Dołączył(a): 2012-01-02, 17:17
Online: 39d 9h 28m Posty: 370 Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka Podziękowań: 49 Podziękował: 154 Model: s8500 Firmware: LD1 Operator: heyah |
Napisane: 2012-09-12, 16:29
Ustawienia/sieć/transmisja danych masz wyłączoną? |
|||
|
Dołączył(a): 2011-12-28, 14:06
Online: 79d 6h 43m Posty: 5930 Lokalizacja: Sosnowiec Podziękowań: 1439 Podziękował: 556 Model: Lumka 1520 Firmware: W10M RS2 Operator: T-Mobile |
Napisane: 2012-09-12, 16:36
[b]Rolson[/b], skoro masz wszystko wyłączone to raczej już to nie problem telefonu. Sprawdź jeszcze dla pewności licznik danych czy przybywa Ci megabajtów danych. Jeszcze takie pytanie: wyłączone masz u operatora wiadomości "codzienne" typu wiadomość dnia/żart dnia itp? |
|||
|
Dołączył(a): 2012-09-12, 10:23
Online: 21h 25m Posty: 6 Lokalizacja: Trzebinia Podziękował: 1 Model: Wave GT-S8500 Firmware: B-W_Ultimate_1.5 Operator: Orange |
Napisane: 2012-09-12, 16:45
Sprawdzałem licznik i nic wszędzie zera. Nie, nie mam nic włączonego. Wcześniej miałem nokie E52 i nic tym podobnego się nie działo. Długo posiadam tą kartę i nic takiego nigdy się nie działo. W takim razie mówisz że nie problem telefonu, to gdzie szukać problemu ? Jeszcze chciałem dodać że przy mierniku zasięgu świeci się raz 3G raz E na niebiesko. |
|||
|
Dołączył(a): 2011-01-13, 16:07
Online: 133d 23h 49m Posty: 5340 Lokalizacja: Ze świata Podziękowań: 1008 Podziękował: 477 Model: Note 3 Firmware: Android 5.0 Operator: Virgin Mobile |
Napisane: 2012-09-12, 16:46
Tytuł tematu powinien opisywać w skrócony sposób problem w nim zawarty. Tytuły "Problem z telefonem!", "Pomocy", "Ratunku" itd... nic nie mówią o danym wątku przez co jak ktoś kiedyś będzie miał podobny problem na ten wątek nie trafi. Popraw to. _________________ [center][img]http://haft.blox.pl/resource/strzalka_w_dol.gif[/img] [url=http://bit.ly/FAQ_bada2][img]http://i.imgur.com/L84CL.gif[/img][/url][/center] |
|||
|
Dołączył(a): 2012-09-12, 10:23
Online: 21h 25m Posty: 6 Lokalizacja: Trzebinia Podziękował: 1 Model: Wave GT-S8500 Firmware: B-W_Ultimate_1.5 Operator: Orange |
Napisane: 2012-09-12, 16:51
[b][color=#1073c9]Altair[/color][/b], Doskonale Cie rozumiem ciężko było ten "problem" nazwać. Ale już poprawiam. [color=#0000FF]Bardzo się cieszę I jeszcze jedno, jak chcesz komuś odpowiedzieć to nie musisz cytować całego postu (no chyba, że odnosisz się do konkretnej części wypowiedzi, lub post jest parę stron wcześniej od Twojego) tylko klikasz na nick tej osoby to automatycznie zostanie on dodany do Twojej wypowiedzi. //Altair[/color] |
|||
|
Dołączył(a): 2011-12-28, 14:06
Online: 79d 6h 43m Posty: 5930 Lokalizacja: Sosnowiec Podziękowań: 1439 Podziękował: 556 Model: Lumka 1520 Firmware: W10M RS2 Operator: T-Mobile |
Napisane: 2012-09-12, 16:54
[b]Rolson[/b], wyłącz jeszcze sieć GSM na jakiś czas (jeżeli nie sprawi to jakiegoś problemu kontaktowego z tobą) i sprawdzić stan konta. Proponuję sprawdzić billing konta na stronie twojego operatora oraz przejść się to punktu obsługi klienta. |
|||
|
Dołączył(a): 2012-09-12, 10:23
Online: 21h 25m Posty: 6 Lokalizacja: Trzebinia Podziękował: 1 Model: Wave GT-S8500 Firmware: B-W_Ultimate_1.5 Operator: Orange |
Napisane: 2012-09-13, 10:23
Znalazłem na innym forum podobny problem jaki ja mam, facet kombinował dokładnie jak ja a okazało się że była wadliwa karta. Tylko czy mogło się to stać po zmianie telefonu, i stało się tak z mojej winy czy też z winy operatora. Po roku użytkowania spotkałem się z tym pierwszy raz. Podobny problem miałem z Orange, lecz zmiana softu pomogła. Jutro przejadę się do T-Mobile i sprawdzę to. [color=#0000FF]Poprzedni tytuł jakoś bardziej mnie przekonywał Tym razem sam zmienię //Altair[/color] -- 2012-09-13, 10:23 -- [b][color=#1073c9]Danielos[/color][/b], Byłem w punkcie obsługi klienta i niestety, karta jest uszkodzona z nieznanych im powodów. Za duplikat wołają sobie 80zł.. Tak że podziękuje z tej sieci, po czym okazało się że osoby mające T-mobile na kartę i za każde sprawdzenie konta pobiera 3-4gr wstukując *101# tak że porażka.. Dzięki za pomoc |
|||
|
Kto przegląda forum
|