Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...


Ta strona korzysta z plików cookiesKorzystając z naszej strony internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas jej przeglądania.
Rozumiem. Nie pokazuj w przyszłości.
Panel użytkownika
     

Nie masz konta? Zarejestruj
Zapomniałeś hasła? Przypomnij

Forum Tizen OS!
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 1, 2  Następna strona
 Znikające pieniądze z konta a dane pakietowe wyłączone
1
Staż: 0%
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2012-09-12, 10:23
Online: 21h 25m
Posty: 6
Lokalizacja: Trzebinia
Podziękował: 1
Model: Wave GT-S8500
Firmware: B-W_Ultimate_1.5
Operator: Orange
Napisane: 2012-09-12, 16:26 
Witam, mam nie mały problem. Od kilku dni mam Samsunga Wave s8500. Od jakiegoś czasu zauważyłem że znikają mi pieniądze z konta... Może jestem laikiem w tych sprawach, ale z tego co wyczytałem, mogły pieniądze pobierać "pogodynki" lub inne widgety. Wyłączyłem WSZĘDZIE! gdzie tylko było możliwe dane pakietowe, wszędzie pozmieniałem z ERA internet na Wi-fi i dalej to samo. Myślałem że jest jakiś problem z oprogramowaniem tak że go zmieniłem. Było 1.0 wgrałem (zdaniem forumowiczów) najlepszą z 1.2 KF3, i dalej to samo! Gdy jestem poza domem pobiera pieniądze bez mojej zgody z konta. Gdy jestem w domu w pobliżu Wi-fi włącza się i wtedy pobiera z internetu nie z konta. Już nie ogarniam tego.. Zwariowałem. Prosił bym o jakieś rady co gdzie i jak. T-mobile na kartę. Nie mam żadnych pakietów wykupionych itd. Moim zdaniem wszystkie widgety są wyłączone! Jeżeli pomyliłem działy przepraszam ale ciężko było stwierdzić gdzie to umieścić. Pozdrawiam.


[color=#008000][b]// Przeniosłem do bardziej pasującego działu. Danielos.[/b][/color]


Ostatnio edytowano 2012-09-12, 16:55 przez Rolson, łącznie edytowano 2 razy

Zobacz profil Gadu-Gadu


 Problem z telefonem!
2
Administrator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2011-12-28, 14:06
Online: 79d 6h 43m
Posty: 5930
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękowań: 1439
Podziękował: 556
Model: Lumka 1520
Firmware: W10M RS2
Operator: T-Mobile
Srebrny Puchar za osiągnięcia użytkownika Liczymy: Nagroda za napisanie w swoim poście pełnego tysiąca. (3) Theme Designer: Twórca motywów dla systemu bada. Bada Moder: Specjalista od modyfikacji systemu bada. Newsman: Laur dla osób, które dbają, aby na forum były nowe tematy do dyskusji. Support: Srebrna gwiazda dla osób zaangażowanych w tworzenie forum. Uploader: Umieszcza nowe pliki w dziale Download. Tizen Expert: Ekspert w dziedzinie znajomości systemu Tizen.
Napisane: 2012-09-12, 16:27 
Wyłącz dane pakietowe na sam początek. Nie pamiętam jak to jest w Badzie 1.2 ale na pewno gdzieś w Ustawieniach sieci.



Zobacz profil Gadu-Gadu


 Problem z telefonem!
3
SUPER MEMBER!
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2012-01-02, 17:17
Online: 39d 9h 28m
Posty: 370
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Podziękowań: 49
Podziękował: 154
Model: s8500
Firmware: LD1
Operator: heyah
Brązowy Puchar za osiągnięcia użytkownika
Napisane: 2012-09-12, 16:29 
Ustawienia/sieć/transmisja danych masz wyłączoną?



Zobacz profil Gadu-Gadu


 Problem z telefonem!
4
Staż: 0%
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2012-09-12, 10:23
Online: 21h 25m
Posty: 6
Lokalizacja: Trzebinia
Podziękował: 1
Model: Wave GT-S8500
Firmware: B-W_Ultimate_1.5
Operator: Orange
Napisane: 2012-09-12, 16:31 
Wszystko jest wyłączone i dalej to samo.



Zobacz profil Gadu-Gadu


 Problem z telefonem!
5
Administrator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2011-12-28, 14:06
Online: 79d 6h 43m
Posty: 5930
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękowań: 1439
Podziękował: 556
Model: Lumka 1520
Firmware: W10M RS2
Operator: T-Mobile
Srebrny Puchar za osiągnięcia użytkownika Liczymy: Nagroda za napisanie w swoim poście pełnego tysiąca. (3) Theme Designer: Twórca motywów dla systemu bada. Bada Moder: Specjalista od modyfikacji systemu bada. Newsman: Laur dla osób, które dbają, aby na forum były nowe tematy do dyskusji. Support: Srebrna gwiazda dla osób zaangażowanych w tworzenie forum. Uploader: Umieszcza nowe pliki w dziale Download. Tizen Expert: Ekspert w dziedzinie znajomości systemu Tizen.
Napisane: 2012-09-12, 16:36 
[b]Rolson[/b], skoro masz wszystko wyłączone to raczej już to nie problem telefonu. Sprawdź jeszcze dla pewności licznik danych czy przybywa Ci megabajtów danych.
Jeszcze takie pytanie: wyłączone masz u operatora wiadomości "codzienne" typu wiadomość dnia/żart dnia itp?



Zobacz profil Gadu-Gadu


 Problem z telefonem!
6
Staż: 0%
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2012-09-12, 10:23
Online: 21h 25m
Posty: 6
Lokalizacja: Trzebinia
Podziękował: 1
Model: Wave GT-S8500
Firmware: B-W_Ultimate_1.5
Operator: Orange
Napisane: 2012-09-12, 16:45 
Sprawdzałem licznik i nic wszędzie zera. Nie, nie mam nic włączonego. Wcześniej miałem nokie E52 i nic tym podobnego się nie działo. Długo posiadam tą kartę i nic takiego nigdy się nie działo. W takim razie mówisz że nie problem telefonu, to gdzie szukać problemu ? Jeszcze chciałem dodać że przy mierniku zasięgu świeci się raz 3G raz E na niebiesko.



Zobacz profil Gadu-Gadu


 Problem z telefonem!
7
Super moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2011-01-13, 16:07
Online: 133d 23h 49m
Posty: 5340
Lokalizacja: Ze świata
Podziękowań: 1008
Podziękował: 477
Model: Note 3
Firmware: Android 5.0
Operator: Virgin Mobile
Srebrny Puchar za osiągnięcia użytkownika Liczymy (Obrazki): Nagroda za napisanie postu zawierającego obrazek z liczbą 500, 1000, itd. Support: Srebrna gwiazda dla osób zaangażowanych w tworzenie forum. Andro Expert: Expert w dziedzinie instalowania i modyfikacji systemu Android.
Napisane: 2012-09-12, 16:46 
Tytuł tematu powinien opisywać w skrócony sposób problem w nim zawarty. Tytuły "Problem z telefonem!", "Pomocy", "Ratunku" itd... nic nie mówią o danym wątku przez co jak ktoś kiedyś będzie miał podobny problem na ten wątek nie trafi. Popraw to.

_________________
[center][img]http://haft.blox.pl/resource/strzalka_w_dol.gif[/img]

[url=http://bit.ly/FAQ_bada2][img]http://i.imgur.com/L84CL.gif[/img][/url][/center]


Zobacz profil Gadu-Gadu


 Problem z telefonem!
8
Staż: 0%
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2012-09-12, 10:23
Online: 21h 25m
Posty: 6
Lokalizacja: Trzebinia
Podziękował: 1
Model: Wave GT-S8500
Firmware: B-W_Ultimate_1.5
Operator: Orange
Napisane: 2012-09-12, 16:51 
[b][color=#1073c9]Altair[/color][/b], Doskonale Cie rozumiem ciężko było ten "problem" nazwać. Ale już poprawiam.

[color=#0000FF]Bardzo się cieszę :) I jeszcze jedno, jak chcesz komuś odpowiedzieć to nie musisz cytować całego postu (no chyba, że odnosisz się do konkretnej części wypowiedzi, lub post jest parę stron wcześniej od Twojego) tylko klikasz na nick tej osoby to automatycznie zostanie on dodany do Twojej wypowiedzi. //Altair[/color]



Zobacz profil Gadu-Gadu


 Problem z telefonem!
9
Administrator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2011-12-28, 14:06
Online: 79d 6h 43m
Posty: 5930
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękowań: 1439
Podziękował: 556
Model: Lumka 1520
Firmware: W10M RS2
Operator: T-Mobile
Srebrny Puchar za osiągnięcia użytkownika Liczymy: Nagroda za napisanie w swoim poście pełnego tysiąca. (3) Theme Designer: Twórca motywów dla systemu bada. Bada Moder: Specjalista od modyfikacji systemu bada. Newsman: Laur dla osób, które dbają, aby na forum były nowe tematy do dyskusji. Support: Srebrna gwiazda dla osób zaangażowanych w tworzenie forum. Uploader: Umieszcza nowe pliki w dziale Download. Tizen Expert: Ekspert w dziedzinie znajomości systemu Tizen.
Napisane: 2012-09-12, 16:54 
[b]Rolson[/b], wyłącz jeszcze sieć GSM na jakiś czas (jeżeli nie sprawi to jakiegoś problemu kontaktowego z tobą) i sprawdzić stan konta. Proponuję sprawdzić billing konta na stronie twojego operatora oraz przejść się to punktu obsługi klienta.



Zobacz profil Gadu-Gadu

Autor postu otrzymał podziękowanie

 Znikające pieniądze z konta, jak temu zapobiec ?
10
Staż: 0%
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2012-09-12, 10:23
Online: 21h 25m
Posty: 6
Lokalizacja: Trzebinia
Podziękował: 1
Model: Wave GT-S8500
Firmware: B-W_Ultimate_1.5
Operator: Orange
Napisane: 2012-09-13, 10:23 
Znalazłem na innym forum podobny problem jaki ja mam, facet kombinował dokładnie jak ja a okazało się że była wadliwa karta. Tylko czy mogło się to stać po zmianie telefonu, i stało się tak z mojej winy czy też z winy operatora. Po roku użytkowania spotkałem się z tym pierwszy raz. Podobny problem miałem z Orange, lecz zmiana softu pomogła. Jutro przejadę się do T-Mobile i sprawdzę to.

[color=#0000FF]Poprzedni tytuł jakoś bardziej mnie przekonywał :P Tym razem sam zmienię ;) //Altair[/color]

-- 2012-09-13, 10:23 --

[b][color=#1073c9]Danielos[/color][/b], Byłem w punkcie obsługi klienta i niestety, karta jest uszkodzona z nieznanych im powodów. Za duplikat wołają sobie 80zł.. Tak że podziękuje z tej sieci, po czym okazało się że osoby mające T-mobile na kartę i za każde sprawdzenie konta pobiera 3-4gr wstukując *101# tak że porażka.. Dzięki za pomoc ;)



Zobacz profil Gadu-Gadu


Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 1, 2  Następna strona
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
cron
Powered by phpBB © 2011 phpBB Group
Copyright © 2011 bada-WORLD.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie lub rozpowszechnianie jakiejkolwiek części serwisu (grafiki czy tekstów) bez zgody właściciela jest całkowicie zabronione.
Nasi partnerzy: TizenOs.com.pl | gsmManiaK.pl | Smitebuild.pl | PaladinsDecks.pl
phpBB SEO
| Forum o systemie Tizen Forum TizenOs.com.pl
smite wymagania | smite download