Nie masz konta? Zarejestruj
Zapomniałeś hasła? Przypomnij
Strona 1 z 1 |
[ Posty: 8 ] |
Dołączył(a): 2011-08-31, 19:57
Online: 7d 11h 31m Posty: 68 Podziękowań: 2 Podziękował: 1 Model: GT-S8530 Firmware: XXLA1 bada 2.0 Operator: PLAY |
Napisane: 2012-02-10, 00:20
Od pewnego momentu wyskakuje mi błąd przetwarzania podczas próby logowania do SA z telefonu. Nie wiem co może być powodem. Przez stronę www na telefonie nie ma problemu tak samo na pc. Dałoby radę usunąć konto SA zapamiętane w telefonie? |
|||
|
|
Napisane: 2012-02-10, 00:22
[b]Martinezku[/b], tak. wejdź: ustawienia>konta i tam usuń |
||
|
Dołączył(a): 2011-08-31, 19:57
Online: 7d 11h 31m Posty: 68 Podziękowań: 2 Podziękował: 1 Model: GT-S8530 Firmware: XXLA1 bada 2.0 Operator: PLAY |
Napisane: 2012-02-10, 00:36
W tym sęk ,że nie mam możliwości usunięcia [img]http://img809.imageshack.us/img809/2804/20120209232822.jpg[/img] |
|||
|
|
Napisane: 2012-02-10, 00:50
[b]Martinezku[/b], to dodaj konto |
||
|
Dołączył(a): 2010-09-14, 03:58
Online: 170d 19h 23m Posty: 5197 Podziękowań: 1352 Podziękował: 350 Model: Wave S8500 Firmware: XPKJ1 - bada 2.0 Operator: Orange/Orange Free |
Napisane: 2012-02-10, 00:55
[b]Martinezku[/b], wejdź w konto Samsung i tam będziesz miał opcję Usuń A ten błąd przetwarzania może też leżeć po stronie serwerów Samsunga. _________________ [center][url=http://bit.ly/trzebiat][img]http://dl.dropbox.com/u/24285319/Z/New.png[/img][/url][/center] |
|||
|
Dołączył(a): 2011-08-31, 19:57
Online: 7d 11h 31m Posty: 68 Podziękowań: 2 Podziękował: 1 Model: GT-S8530 Firmware: XXLA1 bada 2.0 Operator: PLAY |
Napisane: 2012-02-16, 16:04
[b]Trzebiat[/b], po wejściu żąda zalogowania i znów wyskakuje Błąd przetwarzania. -- 2012-02-16, 16:04 -- Błąd niejako rozwiązał się sam. Po usuwaniu widgetów Stune'em musiałem zrobić hard reset. Po tej operacji zalogowałem się ponownie do SA i działa prawidłowo. |
|||
|
Dołączył(a): 2010-12-01, 00:28
Online: 11d 9h 45m Posty: 607 Podziękowań: 117 Podziękował: 110 Model: Galaxy S21 Ultra Firmware: Android 12 Operator: PLAY |
Napisane: 2012-03-19, 13:55
Ja od dawna mam ten problem, pisałem do pomocy samsunga ,a oni w odpowiedzi napisali ,że tylko hard reset pomoże. _________________ Jeśli przyczyniłem się do pomocy to kliknij na [img]http://bada-world.pl/styles/OfficialTheme/imageset/thankposts.gif[/img] to nie boli, a mnie zmotywuje do dalszej pracy |
|||
|
Kto przegląda forum
|