Nie masz konta? Zarejestruj
Zapomniałeś hasła? Przypomnij
Strona 5 z 6 |
[ Posty: 51 ] | Poprzednia strona 1, 2, 3, 4, 5, 6 Następna strona |
Dołączył(a): 2010-09-14, 03:58
Online: 170d 19h 23m Posty: 5197 Podziękowań: 1352 Podziękował: 350 Model: Wave S8500 Firmware: XPKJ1 - bada 2.0 Operator: Orange/Orange Free |
Napisane: 2012-01-31, 19:49
[b]madrad[/b], i co z tego? LG nie sprzedaje swoich produktów w Saturnie, tylko Saturn kupuje od LG produkt i sprzedaje samemu ustalając własną cenę (ale gwarancja jest producenta). A w Samsung Apps to nie Samsung ustala cenę dla aplikacji tylko sprzedawca, a Samsung jest jedynie pośrednikiem i pobiera prowizję. A zresztą poczytaj sobie najpierw a potem się wypowiadaj... [code]http://seller.samsungapps.com/help/termsAndConditions.as[/code] _________________ [center][url=http://bit.ly/trzebiat][img]http://dl.dropbox.com/u/24285319/Z/New.png[/img][/url][/center] |
|||
|
Dołączył(a): 2010-06-18, 23:11
Online: 57d 23h 13m Posty: 1925 Lokalizacja: Polska? Podziękowań: 230 Podziękował: 12 Model: Wave&WaveM |
Napisane: 2012-01-31, 19:50
[b]madrad[/b], no i Saturn odsyła tą pralkę do LG, tak samo jak wszyscy operatorzy odsyłają telefony do "serwisów producenta". Tu chodzi już o to, kto udziela na nią gwarancji - i też widać, że sam sklep, mimo że w nim kupiłeś pralkę/telefon, tylko rozprowadza dany towar. _________________ [url=http://tizenlog.pl][img]https://dl.dropboxusercontent.com/u/2973076/logo.png[/img][/url] |
|||
|
Dołączył(a): 2011-01-05, 22:30
Online: 1d 4h 32m Posty: 17 Lokalizacja: Wrocław Model: s8500 Firmware: KL6 Operator: Orange |
Napisane: 2012-01-31, 20:06
Dokładnie tak jak mówisz! Samsung rozprowadza oprogramowanie i bierze za to odpowiedzialność. Tak samo jak Saturn. Ciebie jak konsumenta już nie interesuje co się dzieje dalej. I tu nie chodzi o gwarancję, tylko o odpowiedzialność za produkt. Pamiętaj, że mamy jeszcze jeden instrument prawny poza gwarancją - tzw. "reklamację z ustawy", która nie może być ograniczona ani wykluczona w żaden sposób, żadnymi zapisami na stronach internetowych, ani w umowach. Jutro podpytam w uokik'u jak to ma się do oprogramowania, to Wam dam znać |
||
|
Dołączył(a): 2010-10-27, 04:06
Online: 41d 13h 40m Posty: 235 Lokalizacja: Wrocław Podziękowań: 211 Podziękował: 101 Model: XPERIA ION Firmware: JB 4.1 Operator: Play |
Napisane: 2012-01-31, 22:27
[b]madrad[/b], na rację sprzedawca odpowiada za towar, który sprzedaje a rozwiązanie problemu nie lezy po stronie klienta, tylko w relacji sprzedawca-producent - co jest zresztą logiczne. -------------------------------------------------------------------------- [b]madrad[/b], taka była moja taktyka. Witam! Posiadam zakupiony we wrześniu 2010 roku telefon Samsung Wave I z oficjalnym update do bada 2.0. Chciałbym się zwórócić o pomoc w następujących kwestiach: 1. Nie mozliwe jest płynne korzystanie z telefonu w przypadku instalacji karty microSD firmy Kingston 32 GB class 4. W przypadku innych systemów operacyjnych karta działa prawidłowo. W ofercie prezentowanej na Państwa stronie nie ma żadnych wyluczeń co do producenta karty i jej klasy. 2. Nie możliwe jest płynne korzystanie z przeglądarki internetowej - komunikaty "strona za duża" i "brak pamięci". 3. Niemożliwe jest korzystanie z aplikacji zakupionych w Samsung Apps - nie posiadam gier, ale zależy mi na działającej nawigacji Sygic Polska. Powyższe argumenty, w przypadku braku propozycji rozwiązania, świadczą o niezgodności towaru z umową wg. ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz U Nr 141, poz. 1176 z 2002 r.). odpowiedź z szajsung Szanowny Kliencie W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt. W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować: W tej sytuacji można wysłać reklamację listownie na adres: Samsung Electronics Polska Sp. z o. o. Dział Obsługi Klienta ul. Marynarska 15 02-674 Warszawa lub faxem pod nr 22 607 44 48. Składając reklamację proszę zamieścić w treści: - swoje dane adresowe (imię i nazwisko, tel. adres itd.) - dokładne dane sprzętu (model, numer seryjny) - kopię dowodu zakupu oraz karty gwarancyjnej - argumentację popartą dokumentami itd./raporty z napraw - swoją propozycję rozwiazania sprawy. Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania. ------------------------------------------------------------------------------------------ Problem podobny, ale uwikłany w problemy hardwerowe telefonu już odpowiedź jest inna. Paragraf też musi być. Może tędy droga, powodzenia. _________________ [b]Szajsung never again.[/b] |
|||
|
Dołączył(a): 2012-01-06, 01:23
Online: 6d 8h 43m Posty: 69 Podziękowań: 6 Podziękował: 1 Model: Wave 3 Firmware: XXLB1 Operator: Plus |
Napisane: 2012-02-24, 12:11
Sygic olał też inne mobile OS więc już tak nie narzekajcie. Tu sobie poczytajcie: [code]http://bada-world.pl/inne-systemy/sygis-niedostepny-rowniez-dla-nokia-belle-t10075.html[/code] |
|||
|
Dołączył(a): 2011-02-23, 18:06
Online: 5d 6h 12m Posty: 5 Model: s8500 Firmware: 1.2 |
Napisane: 2012-03-16, 00:01
Czy komuś udało się skontaktować z firmą Sygic? Obiecywali bezpłatny transfer licencji jeśli ktoś przejdzie na androida, ale kontakt z nimi jak na razie mi się nie udał,pisałem do nich poprzez Support na ich stronie oraz poprzez stronę Samsung Apps i zero odzewu. pzdr -- 2012-03-15, 23:01 -- Witam Zgodnie z obietnicą przechodzący dostają licencje, jest ok. pzdr |
||
|
Dołączył(a): 2010-10-08, 12:56
Online: 12d 13h 21m Posty: 1124 Lokalizacja: Supraśl Podziękowań: 45 Podziękował: 6 Model: Lg L9/Nokia 5300 Firmware: 4.1.2 Operator: Play,Orange,A 2,Lyca |
Napisane: 2012-03-16, 10:13
Lipa trochę dla tych co zakupili to jest dobra przestroga dla innych ze nie warto kupować drogich aplikacji na ten system bo można zostać z niczym a kasa poszła :-( Wysłane z Htc desire z za pomocą Tapatalk |
|||
|
Dołączył(a): 2010-06-18, 23:11
Online: 57d 23h 13m Posty: 1925 Lokalizacja: Polska? Podziękowań: 230 Podziękował: 12 Model: Wave&WaveM |
Napisane: 2012-03-17, 19:05
[b]pakierhakierxd[/b], nie dotyczy to tylko bady, więc nie do końca "na ten system". _________________ [url=http://tizenlog.pl][img]https://dl.dropboxusercontent.com/u/2973076/logo.png[/img][/url] |
|||
|
Dołączył(a): 2010-10-08, 12:56
Online: 12d 13h 21m Posty: 1124 Lokalizacja: Supraśl Podziękowań: 45 Podziękował: 6 Model: Lg L9/Nokia 5300 Firmware: 4.1.2 Operator: Play,Orange,A 2,Lyca |
Napisane: 2012-03-17, 19:15
Wobec tego nie warto kupować na systemy które nie są za bardzo popularne zostaje więc tylko ios i android |
|||
|
Kto przegląda forum
|