Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...


Ta strona korzysta z plików cookiesKorzystając z naszej strony internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas jej przeglądania.
Rozumiem. Nie pokazuj w przyszłości.
Panel użytkownika
     

Nie masz konta? Zarejestruj
Zapomniałeś hasła? Przypomnij

Forum Tizen OS!
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8
 Rozwiązanie problemu z pobieraniem aplikacji przez KIES
1
Moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2010-09-14, 03:58
Online: 170d 19h 23m
Posty: 5197
Podziękowań: 1352
Podziękował: 350
Model: Wave S8500
Firmware: XPKJ1 - bada 2.0
Operator: Orange/Orange Free
Srebrny Puchar za osiągnięcia użytkownika Theme Designer: Twórca motywów dla systemu bada. Dobroczyńca: Odznaczenie za pomoc dla Forum (2) Support: Srebrna gwiazda dla osób zaangażowanych w tworzenie forum.
Napisane: 2011-09-26, 16:20 
[center][size=150][b][color=#0000FF]Rozwiązanie problemu z ponownym pobieraniem i instalowaniem aplikacji przez KIES[/color][/b][/size]
[quote]Wybranej aplikacji nie można używać w podłączonym telefonie. Aplikacja może zostać zainstalowana w tylko jednym telefonie.[/quote]
firmware/blad-wybranej-aplikacji-niemozna-uzywac-w-podlaczonym-telefonie-t7094.html
kies-samsungapps/problem-z-instalacja-w-kies-t7092.html[/center]

[color=#0000FF][b]Uprzedzam, że potrzebne będzie odinstalowanie aktualnej wersji KIES-a i zainstalowanie starszej wersji - 1.5.3.10104_31[/b] lub [b]2.0.0.11014_49[/b][/color]
[i]Dzięki, Qron za sprawdzenie wersji 2.0 ;)[/i]


[size=150]KIES 1.5[/size]
Na początek pobieramy paczkę z KIES-em:
[code]http://bit.ly/owvCHS[/code]
Następnie odinstalowujemy aktualną wersję KIES-a 2.0. Po odinstalowaniu uruchamiamy jeszcze program [b]Kies Uninstaller.exe[/b] i instalujemy wersję [b]KIES 1.5.3.10104_31[/b].
Po zainstalowaniu przechodzimy do edytora rejestru (Start -> Uruchom -> "regedit").
Przechodzimy do [b]HKEY_CURRENT_USER[/b] -> [b]Software [/b]-> [b]Samsung [/b]-> [b]Kies[/b].
Klikamy dwa razy na klucz [b]LocalVer[/b] i zmieniamy numer wersji z "[i][b]1[/b].5.3.10104.31[/i]" to "[i][b]2[/b].5.3.10104.31[/i]". Zapobiegnie to wymaganiu przez program aktualizacji do najnowszej wersji.

[size=150]KIES 2.0[/size]
Pobieramy paczkę z KIES-em:
[code]http://www.multiupload.com/V4DYJQVO3Z[/code]
Odinstalowujemy aktualną wersję i instalujemy wersję 2.0.0.11014_49.
Po zainstalowaniu przechodzimy do edytora rejestru (Start -> Uruchom -> "regedit"). Przechodzimy do [b]HKEY_CURRENT_USER[/b] -> [b]Software [/b]-> [b]Samsung [/b]-> [b]Kies2.0[/b]. Zmieniamy wartość z [b]2.0.0.[/b] na [b]2.0.4.[/b].
Albo bez zabawy z rejestrem, plik od Qrona:
[code]http://www.multiupload.com/1DKRKK55K1[/code]

Zamykamy edytor, podłączamy telefon, otwieramy program KIES i zakładkę Samsung Apps, i logujemy się na swoje konto Samsung Apps.
Teraz możemy pomyślnie pobrać zakupione aplikacje z zakładki Historia Zakupów. Błąd nie będzie już występować.


Pakiety aplikacji pobranych przez KIES 2.0 mogą być nie obsługiwane przez KIES 1.5 i odwrotnie, więc aplikacje trzeba będzie pobrać jeszcze raz.
[b]KIES 1.5 oraz ta wersja 2.0 nie wymagają logowania w celu pobrania darmowych aplikacji.[/b]

[size=85][i]Sposób przetestowany na KH3.[/i][/size]

_________________
[center][url=http://bit.ly/trzebiat][img]http://dl.dropbox.com/u/24285319/Z/New.png[/img][/url][/center]


Zobacz profil

Autor postu otrzymał podziękowanie

 
2
Staż: 90%
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2011-02-08, 19:40
Online: 12d 22h 52m
Posty: 135
Podziękowań: 14
Podziękował: 27
Model: s8500
Firmware: LA1
Operator: play
Brązowy Puchar za osiągnięcia użytkownika
Napisane: 2011-09-26, 17:09 
Jeżeli zmieniłem na 2.0.5. to może to być przyczyną wadliwego pakietu instalacyjnego w przypadku ściągnięcia hero of sparta? Chyba nie, bo tak jak napisał Qron to wystarczy zmienić wersję oprogramowania na wyższą niż aktualny update.

_________________
[size=80][b][i][ Post nie napisany z urządzenia mobilnego. ][/i][/b][/size] [img]http://i56.tinypic.com/261f2xj.png[/img]


Zobacz profil


 
3
Moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2010-09-14, 03:58
Online: 170d 19h 23m
Posty: 5197
Podziękowań: 1352
Podziękował: 350
Model: Wave S8500
Firmware: XPKJ1 - bada 2.0
Operator: Orange/Orange Free
Srebrny Puchar za osiągnięcia użytkownika Theme Designer: Twórca motywów dla systemu bada. Dobroczyńca: Odznaczenie za pomoc dla Forum (2) Support: Srebrna gwiazda dla osób zaangażowanych w tworzenie forum.
Napisane: 2011-09-26, 17:12 
Raczej nie. Usuń daną aplikację z dysku (Moje dokumenty, Samsung, Kies, Download, Applications) i pobierz jeszcze raz. Może będzie bez błędów.

_________________
[center][url=http://bit.ly/trzebiat][img]http://dl.dropbox.com/u/24285319/Z/New.png[/img][/url][/center]


Zobacz profil


 Rozwiązanie problemu z pobieraniem aplikacji przez KIES
4
SUPER MEMBER!
Dołączył(a): 2011-03-09, 00:31
Online: 6d 1h 51m
Posty: 344
Podziękowań: 17
Podziękował: 35
Model: s3
Operator: play
Brązowy Puchar za osiągnięcia użytkownika Aniołek b-W.pl: Specjalny medal dla kobiety, która wkradła się w serce administratora :)
Napisane: 2011-09-26, 22:43 
Kies mi właśnie zeżarł kupon na motyw. I to nie przy etapie użycia kuponu, tylko przy rejestrowaniu. Zabrał się za rejestrowanie, rejestrował i nie mógł skończyć a potem go zniknął. A po powtórnym podaniu kuponu znika go znowu. Tak jakby przeskoczył z etapu rejestracji do użycia kuponu.
Było zmienione na 2.0.4 i jeszcze zobaczę jutro czy przypadkowo kupon się nie pojawił, ale to mało prawdopodobne.
Hm, chyba osoba udostępniająca kupon powinna zrobić samsungowi awanturę za marnowanie dóbr... Albo lepiej nie, bo w następnej wersji kiesa szajsung może wywalić wszystkich użytkowników i pobrane aplikacje na dobre.
M.



Zobacz profil


 Rozwiązanie problemu z pobieraniem aplikacji przez KIES
5
Moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2010-09-14, 03:58
Online: 170d 19h 23m
Posty: 5197
Podziękowań: 1352
Podziękował: 350
Model: Wave S8500
Firmware: XPKJ1 - bada 2.0
Operator: Orange/Orange Free
Srebrny Puchar za osiągnięcia użytkownika Theme Designer: Twórca motywów dla systemu bada. Dobroczyńca: Odznaczenie za pomoc dla Forum (2) Support: Srebrna gwiazda dla osób zaangażowanych w tworzenie forum.
Napisane: 2011-09-26, 22:49 
Na Seller Office wciąż mam napisane, że kupon jest dostępny, czyli na razie go nie zeżarło. Widocznie znowu mają jakieś problemy z serwerami. A te kupony akurat to ważne są jeszcze miesiąc. Może jutro nie będzie problemów z zarejestrowaniem. KIES... :/

_________________
[center][url=http://bit.ly/trzebiat][img]http://dl.dropbox.com/u/24285319/Z/New.png[/img][/url][/center]


Zobacz profil


 Rozwiązanie problemu z pobieraniem aplikacji przez KIES
6
EXPERT MEMBER!
Dołączył(a): 2011-04-22, 12:43
Online: 21d 4h 39m
Posty: 675
Podziękowań: 28
Podziękował: 21
Brązowy Puchar za osiągnięcia użytkownika
Napisane: 2011-09-26, 22:58 
Spróbuj go wykorzystać w nocy bo zauważyłem, że w nocy Samsung Apps chodzi o niebo lepiej niż w dzień ale to nie jest nic dziwnego.



Zobacz profil


 Rozwiązanie problemu z pobieraniem aplikacji przez KIES
7
Moderator
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2010-09-14, 03:58
Online: 170d 19h 23m
Posty: 5197
Podziękowań: 1352
Podziękował: 350
Model: Wave S8500
Firmware: XPKJ1 - bada 2.0
Operator: Orange/Orange Free
Srebrny Puchar za osiągnięcia użytkownika Theme Designer: Twórca motywów dla systemu bada. Dobroczyńca: Odznaczenie za pomoc dla Forum (2) Support: Srebrna gwiazda dla osób zaangażowanych w tworzenie forum.
Napisane: 2011-09-26, 23:02 
[b][color=#ff9400]bl00keRs[/color][/b], no możliwe, że w nocy i nad ranem mniejsze obciążenie mają. Jak próbowałem ostatnio coś zrobić na Seller Office po południu, to przez kilka godzin nie mogłem się nawet zalogować. A z rana, 6-9 godzina, udało się po tylko kilku błędach.

_________________
[center][url=http://bit.ly/trzebiat][img]http://dl.dropbox.com/u/24285319/Z/New.png[/img][/url][/center]


Zobacz profil


 Rozwiązanie problemu z pobieraniem aplikacji przez KIES
8
EXPERT MEMBER!
Dołączył(a): 2011-04-22, 12:43
Online: 21d 4h 39m
Posty: 675
Podziękowań: 28
Podziękował: 21
Brązowy Puchar za osiągnięcia użytkownika
Napisane: 2011-09-26, 23:15 
Muszą to naprawić albo będzie kicha totalna bo takie coś nie jest od dziś, tygodnia czy miesiąca a na pewno pół roku wstecz bo wtedy kupowałem telefon i już wtedy te błędy były choć nie tak często.



Zobacz profil


Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
cron
Powered by phpBB © 2011 phpBB Group
Copyright © 2011 bada-WORLD.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie lub rozpowszechnianie jakiejkolwiek części serwisu (grafiki czy tekstów) bez zgody właściciela jest całkowicie zabronione.
Nasi partnerzy: TizenOs.com.pl | gsmManiaK.pl | Smitebuild.pl | PaladinsDecks.pl
phpBB SEO
| Forum o systemie Tizen Forum TizenOs.com.pl
smite wymagania | smite download