Nie masz konta? Zarejestruj
Zapomniałeś hasła? Przypomnij
Strona 1 z 1 |
[ Posty: 8 ] |
Dołączył(a): 2010-09-14, 03:58
Online: 170d 19h 23m Posty: 5197 Podziękowań: 1352 Podziękował: 350 Model: Wave S8500 Firmware: XPKJ1 - bada 2.0 Operator: Orange/Orange Free |
Napisane: 2011-09-26, 16:20
[center][size=150][b][color=#0000FF]Rozwiązanie problemu z ponownym pobieraniem i instalowaniem aplikacji przez KIES[/color][/b][/size] [quote]Wybranej aplikacji nie można używać w podłączonym telefonie. Aplikacja może zostać zainstalowana w tylko jednym telefonie.[/quote] firmware/blad-wybranej-aplikacji-niemozna-uzywac-w-podlaczonym-telefonie-t7094.html kies-samsungapps/problem-z-instalacja-w-kies-t7092.html[/center] [color=#0000FF][b]Uprzedzam, że potrzebne będzie odinstalowanie aktualnej wersji KIES-a i zainstalowanie starszej wersji - 1.5.3.10104_31[/b] lub [b]2.0.0.11014_49[/b][/color] [i]Dzięki, Qron za sprawdzenie wersji 2.0 [/i] [size=150]KIES 1.5[/size] Na początek pobieramy paczkę z KIES-em: [code]http://bit.ly/owvCHS[/code] Następnie odinstalowujemy aktualną wersję KIES-a 2.0. Po odinstalowaniu uruchamiamy jeszcze program [b]Kies Uninstaller.exe[/b] i instalujemy wersję [b]KIES 1.5.3.10104_31[/b]. Po zainstalowaniu przechodzimy do edytora rejestru (Start -> Uruchom -> "regedit"). Przechodzimy do [b]HKEY_CURRENT_USER[/b] -> [b]Software [/b]-> [b]Samsung [/b]-> [b]Kies[/b]. Klikamy dwa razy na klucz [b]LocalVer[/b] i zmieniamy numer wersji z "[i][b]1[/b].5.3.10104.31[/i]" to "[i][b]2[/b].5.3.10104.31[/i]". Zapobiegnie to wymaganiu przez program aktualizacji do najnowszej wersji. [size=150]KIES 2.0[/size] Pobieramy paczkę z KIES-em: [code]http://www.multiupload.com/V4DYJQVO3Z[/code] Odinstalowujemy aktualną wersję i instalujemy wersję 2.0.0.11014_49. Po zainstalowaniu przechodzimy do edytora rejestru (Start -> Uruchom -> "regedit"). Przechodzimy do [b]HKEY_CURRENT_USER[/b] -> [b]Software [/b]-> [b]Samsung [/b]-> [b]Kies2.0[/b]. Zmieniamy wartość z [b]2.0.0.[/b] na [b]2.0.4.[/b]. Albo bez zabawy z rejestrem, plik od Qrona: [code]http://www.multiupload.com/1DKRKK55K1[/code] Zamykamy edytor, podłączamy telefon, otwieramy program KIES i zakładkę Samsung Apps, i logujemy się na swoje konto Samsung Apps. Teraz możemy pomyślnie pobrać zakupione aplikacje z zakładki Historia Zakupów. Błąd nie będzie już występować. Pakiety aplikacji pobranych przez KIES 2.0 mogą być nie obsługiwane przez KIES 1.5 i odwrotnie, więc aplikacje trzeba będzie pobrać jeszcze raz. [b]KIES 1.5 oraz ta wersja 2.0 nie wymagają logowania w celu pobrania darmowych aplikacji.[/b] [size=85][i]Sposób przetestowany na KH3.[/i][/size] _________________ [center][url=http://bit.ly/trzebiat][img]http://dl.dropbox.com/u/24285319/Z/New.png[/img][/url][/center] |
|||
|
Dołączył(a): 2011-02-08, 19:40
Online: 12d 22h 52m Posty: 135 Podziękowań: 14 Podziękował: 27 Model: s8500 Firmware: LA1 Operator: play |
Napisane: 2011-09-26, 17:09
Jeżeli zmieniłem na 2.0.5. to może to być przyczyną wadliwego pakietu instalacyjnego w przypadku ściągnięcia hero of sparta? Chyba nie, bo tak jak napisał Qron to wystarczy zmienić wersję oprogramowania na wyższą niż aktualny update. _________________ [size=80][b][i][ Post nie napisany z urządzenia mobilnego. ][/i][/b][/size] [img]http://i56.tinypic.com/261f2xj.png[/img] |
|||
|
Dołączył(a): 2010-09-14, 03:58
Online: 170d 19h 23m Posty: 5197 Podziękowań: 1352 Podziękował: 350 Model: Wave S8500 Firmware: XPKJ1 - bada 2.0 Operator: Orange/Orange Free |
Napisane: 2011-09-26, 17:12
Raczej nie. Usuń daną aplikację z dysku (Moje dokumenty, Samsung, Kies, Download, Applications) i pobierz jeszcze raz. Może będzie bez błędów. _________________ [center][url=http://bit.ly/trzebiat][img]http://dl.dropbox.com/u/24285319/Z/New.png[/img][/url][/center] |
|||
|
Dołączył(a): 2011-03-09, 00:31
Online: 6d 1h 51m Posty: 344 Podziękowań: 17 Podziękował: 35 Model: s3 Operator: play |
Napisane: 2011-09-26, 22:43
Kies mi właśnie zeżarł kupon na motyw. I to nie przy etapie użycia kuponu, tylko przy rejestrowaniu. Zabrał się za rejestrowanie, rejestrował i nie mógł skończyć a potem go zniknął. A po powtórnym podaniu kuponu znika go znowu. Tak jakby przeskoczył z etapu rejestracji do użycia kuponu. Było zmienione na 2.0.4 i jeszcze zobaczę jutro czy przypadkowo kupon się nie pojawił, ale to mało prawdopodobne. Hm, chyba osoba udostępniająca kupon powinna zrobić samsungowi awanturę za marnowanie dóbr... Albo lepiej nie, bo w następnej wersji kiesa szajsung może wywalić wszystkich użytkowników i pobrane aplikacje na dobre. M. |
||
|
Dołączył(a): 2010-09-14, 03:58
Online: 170d 19h 23m Posty: 5197 Podziękowań: 1352 Podziękował: 350 Model: Wave S8500 Firmware: XPKJ1 - bada 2.0 Operator: Orange/Orange Free |
Napisane: 2011-09-26, 22:49
Na Seller Office wciąż mam napisane, że kupon jest dostępny, czyli na razie go nie zeżarło. Widocznie znowu mają jakieś problemy z serwerami. A te kupony akurat to ważne są jeszcze miesiąc. Może jutro nie będzie problemów z zarejestrowaniem. KIES... _________________ [center][url=http://bit.ly/trzebiat][img]http://dl.dropbox.com/u/24285319/Z/New.png[/img][/url][/center] |
|||
|
|
Napisane: 2011-09-26, 22:58
Spróbuj go wykorzystać w nocy bo zauważyłem, że w nocy Samsung Apps chodzi o niebo lepiej niż w dzień ale to nie jest nic dziwnego. |
||
|
Dołączył(a): 2010-09-14, 03:58
Online: 170d 19h 23m Posty: 5197 Podziękowań: 1352 Podziękował: 350 Model: Wave S8500 Firmware: XPKJ1 - bada 2.0 Operator: Orange/Orange Free |
Napisane: 2011-09-26, 23:02
[b][color=#ff9400]bl00keRs[/color][/b], no możliwe, że w nocy i nad ranem mniejsze obciążenie mają. Jak próbowałem ostatnio coś zrobić na Seller Office po południu, to przez kilka godzin nie mogłem się nawet zalogować. A z rana, 6-9 godzina, udało się po tylko kilku błędach. _________________ [center][url=http://bit.ly/trzebiat][img]http://dl.dropbox.com/u/24285319/Z/New.png[/img][/url][/center] |
|||
|
Kto przegląda forum
|