Nie masz konta? Zarejestruj
Zapomniałeś hasła? Przypomnij
Strona 2 z 2 |
[ Posty: 12 ] | Poprzednia strona 1, 2 |
Dołączył(a): 2010-06-18, 23:11
Online: 57d 23h 13m Posty: 1925 Lokalizacja: Polska? Podziękowań: 230 Podziękował: 12 Model: Wave&WaveM |
Napisane: 2013-03-01, 20:48
[b]Gregory32[/b], spróbuj wysłać ze strony Play ustawienia konfiguracyjne dla profilu VIDEO dla Wave'a. [code]http://konfiguracja.play.pl[/code] Na początku wejdź jednak w Ustawienia Sieć Profile transmisji danych, gdzie - jeśli jest - usuń profil VIDEO (możesz wtedy też spróbować odczytać tą wiadomość co wisi na belce). _________________ [url=http://tizenlog.pl][img]https://dl.dropboxusercontent.com/u/2973076/logo.png[/img][/url] |
|||
|
Dołączył(a): 2012-04-29, 21:12
Online: 7d 7h 53m Posty: 59 Lokalizacja: Bytom Podziękowań: 7 Podziękował: 7 Model: wave Firmware: TurkoCFW V8 :GT-S850 Operator: play |
Napisane: 2013-03-01, 23:15
Nic z tego , po usunięciu profilu konfiguracji i po wysłaniu konfigracji z strony Play ,komunikat że za chwilę otrzymam pliki konfiguracji których nie dostałem , wydaje mi się że " zawisły " one gdzieś w czaasoprzestrzeni , hehehehe. Wykonałem przywracanie fabryczne ustawień i wszystko wróciło do normy. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie się tematem który oczywiście uwazam za zamknięty. |
|||
|
Kto przegląda forum
|