Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...


Ta strona korzysta z plików cookiesKorzystając z naszej strony internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas jej przeglądania.
Rozumiem. Nie pokazuj w przyszłości.
Panel użytkownika
     

Nie masz konta? Zarejestruj
Zapomniałeś hasła? Przypomnij

Forum Tizen OS!
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9
 błąd kamery
1
Staż: 0%
Dołączył(a): 2014-02-20, 00:38
Online: 1h 43m
Posty: 4
Podziękował: 1
Model: Wave 2 gt-s8530
Napisane: 2014-02-20, 10:39 
Witam was. Jestem tu świeżak i ogólnie mam do was parę pytań. Nie znam się na nowych telefonach ale chciałbym się nauczyć je ogarniać dlatego zalogowałem się u was ;) Jeżeli jest osoba która mogła by mi poradzić co zrobić a mianowicie.. Kupiłem Wave 2 GT-S8530 używkę no i koleś mi powiedział że jest problem z aparatem ale po wgraniu systemu możliwe że to zniknie a on nie ma na to czasu. Raz na jakiś czas robi zdjęcia a tak to wyskakuje mi błąd kamery. Nie wiem co zrobić żeby to usunąć bo jak dla mnie telefonik jest kozak. Proszę poradźcie co w tym wypadku mam zrobić bo telefonik kupiłem mojej dziewczynie taki model a zależy nam na robieniu zdjęć i nagrywaniu wideo gdyż mamy dzieciaki ;)
Mam wgraną wersję Bada 2.0 1206110950LISS8530XSELF1 na tym fonie. Może wystarczy jakaś łatka albo coś. Proszę pomóżcie bo nie chce żeby telefon leżał bezproduktywnie. Pozdrawiam



Zobacz profil


 błąd kamery
2
SUPER MEMBER!
Avatar użytkownika
Dołączył(a): 2013-11-23, 17:17
Online: 4d 4h 48m
Posty: 385
Podziękowań: 13
Podziękował: 1
Model: BlackBerry Z30
Firmware: BBOS 10.3.1
Operator: Virgin Mobile
Brązowy Puchar za osiągnięcia użytkownika
Napisane: 2014-02-23, 12:07 
Jestem zielony, ale moze wystarczy wgrac nowy soft? Jakis lg1 czy cos tego pokroju.



Zobacz profil


 błąd kamery
3
Przyjaciel
Avatar użytkownika