Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...


Ta strona korzysta z plików cookiesKorzystając z naszej strony internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas jej przeglądania.
Rozumiem. Nie pokazuj w przyszłości.
Panel użytkownika
     

Nie masz konta? Zarejestruj
Zapomniałeś hasła? Przypomnij

Forum Tizen OS!
Znalezione wyniki: 2654
Szukaj w wynikach:

Autor Wiadomość

 Dział: Hardware (Części)   Temat: Wave Padł.

 Tytuł: Wave Padł.
Napisane: 2012-02-25, 10:41 

Odpowiedzi: 37
Wyświetlone: 1292


no witam , moze ja sie wypowiem na temat serwisu samsunga, poniewaz juz 2 razy miałem telefon w serwisie, wiec serwis jest w piasecznie , wystarczy wejść na strone Cyfrowego Centrum Serwisowego i tam jest wszystko , zamawiasz kuriera darmowego który odbiera twój telefon i po naprawie odwozi, masz ta...

 Dział: Hardware (Części)   Temat: Wave Padł.

 Tytuł: Wave Padł.
Napisane: 2012-02-25, 10:57 

Odpowiedzi: 37
Wyświetlone: 1292


z kartą nie przejdzie bo jak na stronie pisze ze karta gwarancyjna jest wazna jesli: Karta gwarancyjna aby była ważna musi zawierać CZYTELNE: numer seryjny (IMEI),datę sprzedaży,pieczątkę sprzedawcy ,nie może być na niej żadnych skreśleń, poprawek. -- 2012-02-25, 09:51 -- ale zawsze mozesz wysłać do...

 Dział: Hardware (Części)   Temat: Wave Padł.

 Tytuł: Wave Padł.
Napisane: 2012-02-25, 11:05 

Odpowiedzi: 37
Wyświetlone: 1292


masz 2 firmy kurierskie tam doczytaj na stronie ccs i zadzwon do firmy kurierskiej i oni sie umówia kiedy bedzie kurier, a ile bedzie w serwisie to róznie raz miałem tel bardzo szybko a drugim razem czekałem 2 tygodnie no ale wszystko za free-- 2012-02-25, 10:05 --no i dowiedz sie ile jest gwarancji...

 Dział: Firmware (Oprogramowanie)   Temat: Bada 2.0 ORANGE ka1

Napisane: 2012-02-25, 12:26 

Odpowiedzi: 4
Wyświetlone: 567


simlocka mozesz zdjąć jest tu napisane jak na forum :) bardzo łatwo i w 10 minut temat jest w dziale Poradniki/instrukcje/[FLOCK] Zdejmowanie SimLocka S8500/8530 za darmo ,

-- 2012-02-25, 11:26 --

a zalezy jakie chcesz oprogramowanie czy brandowany orange 2.0 czy bez branu

 Dział: Firmware (Oprogramowanie)   Temat: Bada 2.0 ORANGE ka1

Napisane: 2012-02-25, 12:42 

Odpowiedzi: 4
Wyświetlone: 567


nie musisz zdejmowac simlocka zeby wgrywac przez ML oprogramowanie, poprostu ściągnij sobie na kompa CheckFusDownloader_v2.1 i sciągnij najnowsze oprogramowanie najnowsze LA1 i wgraj przez ML -- 2012-02-25, 11:40 -- a softy masz rózne, poprostu niektóre sa modyfikowane, i zalezy tylko jaki chcesz cz...

 Dział: Firmware (Oprogramowanie)   Temat: Błąd przy wgrywaniu softu

Napisane: 2012-02-27, 13:39 

Odpowiedzi: 22
Wyświetlone: 865


heh no mi tak kiedyś uwaliło wgrywanie przez kies i własnie tak samo panikowałem :) pozdr

 Dział: Firmware (Oprogramowanie)   Temat: Błąd przy wgrywaniu softu

Napisane: 2012-02-27, 14:14 

Odpowiedzi: 22
Wyświetlone: 865


a jaką masz??????????? ja osobiscie miałem chyba wszystkie 2.0 które tu są, no i ostatecznie jestem przy LA1 dostepnej w kies

 Dział: Firmware (Oprogramowanie)   Temat: Błąd przy wgrywaniu softu

Napisane: 2012-02-27, 14:22 

Odpowiedzi: 22
Wyświetlone: 865


ale kazdy indywidualnie powinien wybrać , poniewaz ten sam soft na dwóch różnych wave inaczej sie zachowuje, ja np nigdy nie miałem problemu z bada 2.0 zeby mnie wywalalo, restartowało czy tez inne dziwne rzeczy:) -- 2012-02-27, 13:21 -- jesli nie chcesz przerabianej to ściągnij przez CheckFusDownlo...

 Dział: Firmware (Oprogramowanie)   Temat: Samsung Wave S8500 i bada 2.0 w tmobile

Napisane: 2012-03-06, 17:58 

Odpowiedzi: 9
Wyświetlone: 2792


moge ci pomóc :) tylko przez ML mozesz wgrać a nie jakimś kodem:) i jest mniej problemów niz przez kies, a zamiast do serwisu trzeba było poprosic wczesnie we wgraniu przez ML:)

 Dział: Oprogramowanie PC   Temat: Check Fus Downloader

Napisane: 2012-03-09, 00:30 

Odpowiedzi: 63
Wyświetlone: 9734


tak JL2 to update, wystarczy ze pobierzesz Full S8500BRJH2 a potem na to nakładka S8500BRKG1 i masz soft z logo T-mobile:) sam specjalnie wgrywałem i sprawdzałem wiec wszystko ładnie wchodzi
Sortuj wg:  
Strona 1 z 266 [ Znalezione wyniki: 2654 ]



cron
Powered by phpBB © 2011 phpBB Group
Copyright © 2011 bada-WORLD.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie lub rozpowszechnianie jakiejkolwiek części serwisu (grafiki czy tekstów) bez zgody właściciela jest całkowicie zabronione.
Nasi partnerzy: TizenOs.com.pl | Smitebuild.pl | PaladinsDecks.pl
phpBB SEO
| Forum o systemie Tizen Forum TizenOs.com.pl
smite wymagania | smite download