Nie masz konta? Zarejestruj
Zapomniałeś hasła? Przypomnij
Strona 1 z 1 |
[ Posty: 7 ] |
Dołączył(a): 2010-08-16, 22:37
Online: 173d 14h 55m Posty: 1457 Lokalizacja: Białystok Podziękowań: 370 Podziękował: 1351 Model: S8500, SGS+, 4X HD Firmware: Zawsze najnowsze Operator: T-Mobile, Play |
Napisane: 2011-07-23, 17:54
Witam! "Akcja" miała miejsce bardzo dawno temu. Otóż gdy tylko kupiłem wave (orange) dość intensywnie zacinał mi się, a czasem resetował. Postanowiłem więc przejść się do serwisu by zasięgnąć rady. Nie chciałem flashować ponieważ w nowszych softach nie było nic specjalnie nowszego, a szkoda mi było gwarancji. Tak więc zadzwoniłem, dowiedziałem się o adres i pojechałem. Pomijam fakt, że serwis jest umiejscowiony w takim miejscu, że bez pomocy ludzi nie udało by się go odnaleźć. Malutka klitka, na drzwiach stara naklejka siemensa, jakieś stare ericssony - wygląda jak komis prowadzony przez emeryta. Wchodzę z żoną, kulturalnie mówię z uśmiechem na twarzy "dzień dobry!", mój zapał zgasł szybko gdy zobaczyłem starszego posiwiałego faceta z gburowatą miną, aparatem słuchowym i zmęczonymi oczyma. Bez odpowiedzi na moje przywitanie pyta "o co chodzi?". przedstawiłem mu sytuację, a tu nagle w słowo wchodzi mi nasz główny bohater "a jaki to telefon?", moja odpowiedź - Samsung Wave S8500. Nie dokończyłem mówić "osiem tysięcy pięćset", a tu strzał - Gwarancja i faktura lub paragon. Odpowiadam Panu - "Niestety nie mam przy sobie, przyszedłem tylko po radę co z...", zanim dokończyłem słowo "zrobić" Pan wstał, nachylił się i bardzo głośno oraz agresywnie krzyknął "To proszę przyjść z gwarancją, do widzenia". żona zrobiła krok w tył, a ja jak zamurowany! Otworzyłem drzwi, pozwoliłem wyjść żonie, stanąłem do "Pana" bokiem, spojrzałem na twarz i mówię "No to kur** do widzenia". Wymiana spojrzeń i tak oto skończyła się historia. Reasumując - Siedzi tam podstarzały facet który myśli, że będąc agresywnym będzie miał mniej pracy. Myślę, że gdy trafi u kogoś na gorszy dzień to za takie rzucanie się dostanie, ale strzała w łeb. _________________ [url=http://bada-WORLD.pl][img]http://bada-world.pl/styles/OfficialTheme/theme/banery/podpis1.png[/img][/url] [color=#0080BF][b]Twoje ogólnopolskie forum o platformie bada OS![/b][/color] |
|||
|
Dołączył(a): 2011-03-18, 19:28
Online: 25d 10h 58m Posty: 231 Lokalizacja: AlwerniA Podziękowań: 43 Podziękował: 24 Model: HTC One X Firmware: 1.29 Operator: Play |
Napisane: 2011-07-23, 18:26
Ja to po dzisiejszej wpadce z serwisem w Chrzanowie nie mogę się do gościa dodzwonić. Postękałbym chętnie na jego skur...ły serwis ;P _________________ [img]http://dl.xda-developers.com/attachdl/678ee3595a7e66b63d418e5225617c42/502925db/1/2/3/7/3/6/2/byviti_One_x.png[/img] |
|||
|
Dołączył(a): 2010-10-08, 12:56
Online: 12d 13h 21m Posty: 1124 Lokalizacja: Supraśl Podziękowań: 45 Podziękował: 6 Model: Lg L9/Nokia 5300 Firmware: 4.1.2 Operator: Play,Orange,A 2,Lyca |
Napisane: 2011-07-23, 21:11
Ja parę razy dawałem tam różne telefony i nie miałem żadnych problemów parę razy sony ericssony,wave też chociaż nic nie zrobili bo bug dotyczył softu brandowanego z tego powodu tam poszedłem,przez to musiałem wgrać nie brandowany soft samemu. |
|||
|
Dołączył(a): 2010-12-20, 18:57
Online: 20d 8h 38m Posty: 114 Podziękowań: 6 Podziękował: 3 Model: Wave/Galaxy S II Firmware: 1.0/2.3.5 Operator: Play |
Napisane: 2011-07-23, 22:44
Też miałem nieprzyjemność tam być, miałem uszkodzony głośnik fabrycznie. Faktycznie, odnaleźć to coś trochę trwało, jak znalazłem budynek to potem szukałem wejścia odpowiedniego... Naprawa przebiegła szybko i sprawnie. Poza tym to raczej nie serwis, oni przyjmują telefon i gdzieś odsyłają... |
||
|
Dołączył(a): 2010-10-08, 12:56
Online: 12d 13h 21m Posty: 1124 Lokalizacja: Supraśl Podziękowań: 45 Podziękował: 6 Model: Lg L9/Nokia 5300 Firmware: 4.1.2 Operator: Play,Orange,A 2,Lyca |
Napisane: 2011-07-24, 09:42
Zależy pewnie co jest z telefonem |
|||
|
Dołączył(a): 2011-01-10, 20:35
Online: 36d 6h 43m Posty: 1067 Podziękowań: 103 Podziękował: 39 Model: S8500 Firmware: LB4 Operator: play |
Napisane: 2011-08-02, 23:03
Jeśli to jest autoryzowany serwis samsunga to możeby tak napisać do tej firmy, co to się dzieje tam? Po za tym koleś powinien naprawić telefon, jednak z powodu braku karty gwarancyjnej mógł pobrać jakąś opłatę, a nie od razu wyrzucać. Jakby któryś serwis by tak traktował klientów w moim mieście to by sprawa się tak rozgłośniła, że koleś musiałby zamknąć lokal (już 2 się przekonało że nie warto takich numerów robić), jednak nie były to autoryzowane serwisy. _________________ Post roku? [spoiler]Jeśli jesteś na tyle niedoinformowany i twierdzisz, że WP7.8 to tylko nowy wygląd, to dalej udowadnia moją powyższą tezę [...] Czy ja mówiłem coś o wyglądzie interfejsu? Fakt jest faktem, że chodzi płynniej i nie zaprzeczysz temu[/spoiler] |
|||
|
Kto przegląda forum
|