Nie masz konta? Zarejestruj
Zapomniałeś hasła? Przypomnij
Strona 1 z 1 |
[ Posty: 5 ] |
Dołączył(a): 2011-12-28, 14:06
Online: 79d 6h 43m Posty: 5930 Lokalizacja: Sosnowiec Podziękowań: 1439 Podziękował: 556 Model: Lumka 1520 Firmware: W10M RS2 Operator: T-Mobile |
Napisane: 2014-02-09, 15:52
[b]uylyon[/b], na początku spróbuj przywrócić telefon do ustawień fabrycznych. |
|||
|
Dołączył(a): 2014-02-01, 09:01
Online: 7h 7m Posty: 2 Model: Wave 533 Operator: T Mobile |
Napisane: 2014-02-09, 20:03
To nie pomogło, ma ktos ma jakis inny pomysł co zrobic ? |
||
|
Dołączył(a): 2011-01-13, 16:07
Online: 133d 23h 49m Posty: 5340 Lokalizacja: Ze świata Podziękowań: 1008 Podziękował: 477 Model: Note 3 Firmware: Android 5.0 Operator: Virgin Mobile |
Napisane: 2014-02-10, 13:22
Tak i tak praktycznie nic w tym sklepie nie ma dla Twojego modelu. Zawsze możesz instalować aplikacje z poziomu SamsungApps w Samsung Kies. _________________ [center][img]http://haft.blox.pl/resource/strzalka_w_dol.gif[/img] [url=http://bit.ly/FAQ_bada2][img]http://i.imgur.com/L84CL.gif[/img][/url][/center] |
|||
|
Dołączył(a): 2011-12-28, 14:06
Online: 79d 6h 43m Posty: 5930 Lokalizacja: Sosnowiec Podziękowań: 1439 Podziękował: 556 Model: Lumka 1520 Firmware: W10M RS2 Operator: T-Mobile |
Napisane: 2014-02-11, 16:11
[b]uylyon[/b], skoro masz Wave 533 i zależy Ci na Samsung Apps w telefonie to pozostaje Ci wgrać ponownie soft... |
|||
|
Kto przegląda forum
|