Nie masz konta? Zarejestruj
Zapomniałeś hasła? Przypomnij
Strona 1 z 1 |
[ Posty: 5 ] |
Dołączył(a): 2011-03-09, 00:31
Online: 6d 1h 51m Posty: 344 Podziękowań: 17 Podziękował: 35 Model: s3 Operator: play |
Napisane: 2014-08-19, 03:10
Kies mnie znowu lubi inaczej. Po wieczornej aktualizacji wcięło mi samsungapps z kiesa. Prawdopodobnie takie coś się pojawia od kilku aktualizacji ale ostatnio męczyłam się z telefonem i całkiem odpuściłam kiesa. Sprawdziłam stosowne źródła, na yt była sugestia odnośnie zmiany regionu na UK, zmieniłam, nie zaskoczyło. W tej chwili mam 2.6.3.14074_11 i nie chce się uaktualnić do niczego nowszego. Siedzę kilka godzin, zaczynam mieć dosyć własnego telefonu i zaraz się poddam. A żeby było zupełnie ciekawie, to od ostatniej większej zmiany w samsungapps telefon chce uaktualnić aplikację samsungapps, co mu się nie udaje. Sprawdzam w ustawieniach, twierdzi, że jest aktualna. Potem wywala komunikat o aktualizacji, zabiera się za to, podchodzi gdzieś pod 40% maksymalnie, koniec. Po ponownym włączeniu samsungapps zabawa zaczyna się od nowa. Na razie nie mam jak uaktualnić aplikacji. Jeszcze mnie logowało ostatnio na stronie ale w końcu mi zlikwidują konto i wszystkie aplikacje uzbierane na promocjach przepadną. Odzyskanie ich i konta może być problematyczne bo przecież to samsung, a co ta firma wyrabia, wielu Użytkowników sprawdziło na własnych urządzeniach. Niektórzy całkiem niedawno przy okazji pseudo-promocji na tablety z serii S. Może w ogóle nie należało aktualizować androida??? Stary był ale jakoś działał. Co mogę zrobić? Ostatecznie następny telefon może być sony, ale chwilowo? Kiedyś miałam problem z telefonem (jeszcze) sony-ericsson, musiałam napisać do pomocy i faktycznie odpisali, dali sensowną poradę a potem jeszcze się po kilku dniach upewnili czy na pewno pomogło, ale jak jest z pomocą sony - nie mam pojęcia. Może faktycznie odpuścić? Tyle lat mi kies urządza numery, kiedyś trzeba się poddać. |
||
|
Dołączył(a): 2013-11-23, 17:17
Online: 4d 4h 48m Posty: 385 Podziękowań: 13 Podziękował: 1 Model: BlackBerry Z30 Firmware: BBOS 10.3.1 Operator: Virgin Mobile |
Napisane: 2014-08-19, 10:21
Jaki telefon? Jaka wersja systemu? I co chcesz wlasciwie zrobic? |
|||
|
Dołączył(a): 2011-03-09, 00:31
Online: 6d 1h 51m Posty: 344 Podziękowań: 17 Podziękował: 35 Model: s3 Operator: play |
Napisane: 2014-08-19, 16:03
S3 mój, s2 mamy, wave cioci. Podpięłam wszystkie trzy, sklepu nie ma. Mam problem z aktualizacją sklepu samsunga dla mojego. Chcę uaktualnić sklep a potem pobrać/uaktualnić aplikacje. Nie mogę legalnie. |
||
|
Dołączył(a): 2013-11-23, 17:17
Online: 4d 4h 48m Posty: 385 Podziękowań: 13 Podziękował: 1 Model: BlackBerry Z30 Firmware: BBOS 10.3.1 Operator: Virgin Mobile |
Napisane: 2014-08-19, 20:17
Pobranie oddzielnie nowszej wersji kiesa i reinstalacja nic nie pomaga? |
|||
|
Dołączył(a): 2011-12-02, 21:10
Online: 26d 8h 34m Posty: 717 Lokalizacja: Knurów Podziękowań: 54 Podziękował: 32 Model: S8500 Firmware: Android 4.4.4 Galaxy Operator: Play |
Napisane: 2014-08-23, 08:30
Jezeli nie ma slepu najlepiej dograć plik SHS i gitarka a jak w s3 nie ma ani w s2 [strike]to pobrac przez sklep play[/strike] [alt]SamsungApps w Google Play nigdy nie było i nigdy nie będzie.[/alt] _________________ [b][center][color=#0040BF]Pomoc w Sprawie wgrania Androida na Urządzenia Samsung S8500 oraz S8530 i całą serie Galaxy proszę pisać na pw na forum lub na gg 43096901[/color][/center][/b] |
|||
|