Nie masz konta? Zarejestruj
Zapomniałeś hasła? Przypomnij
Strona 1 z 1 |
[ Posty: 7 ] |
Dołączył(a): 2014-06-24, 16:58
Online: 48m Posty: 2 Model: S8500 Firmware: Bada 1.0 Operator: T-mobile |
Napisane: 2014-11-29, 21:29
Hej jestem nowy, jeżeli ktoś miał taki sam problem - nie podobny czy troszkę podobny - to proszę o przekierowanie. THX Sprawa wygląda tak:. Wchodzę na S5800 na Samsung Apps i wybieram głupia latarkę darmową jednak muszę się zalogować na konto przewala mnie do strony gdzie mogę utworzyć konto lub się zalogować na istniejące i po 2 sec. wywala mnie do głównego menu. czy ktoś coś takiego juz miał?? Można wgrać sama aplikację samsung apps na hama przez usb - tak jak widgeta??? albo inaczej ma ktoś aplikację latarka - wykorzystująca flash do aparatu a nie ekran główny - do przesłania na skrzynkę e-mail maru81@o2.pl?? THX za pomoc. P.S. uruchomienie samsung apps jest ważne ale latarka dla mojej żony jest najważniejsza PLS HELP |
||
|
Dołączył(a): 2010-10-05, 17:56
Online: 149d 58m Posty: 4089 Podziękowań: 1303 Podziękował: 895 Model: ,s3,4,5,htc-820,idol Firmware: Najnowsze Operator: Orange |
Napisane: 2014-11-30, 23:27
[b]maru81[/b], wgraj na nowo soft i zobaczysz czy pomogło -- 30 lis 2014, o 22:27 -- Raczej nie _________________ [size=85][i][color=#40BF40]W życiu piękne są tylko chwile.[/color][/i][/size] [spoiler][i][b]Koluniu a ty czego tu szukasz? Zgubiłeś tu coś? [/b][/i][color=#008000][i][b]TO SPADAJ MI STĄD[/b][/i][/color][/spoiler] [center][img]http://i.imgur.com/PXrc5YM.gif[/img][/center] |
|||
|
Dołączył(a): 2011-12-28, 14:06
Online: 79d 6h 43m Posty: 5930 Lokalizacja: Sosnowiec Podziękowań: 1439 Podziękował: 556 Model: Lumka 1520 Firmware: W10M RS2 Operator: T-Mobile |
Napisane: 2014-12-01, 02:37
[b]maru81[/b], wyłącz Internet w telefonie, wpisz dane logowania, po czym włącz sieć i pacnij na zaloguj. Problem tylko taki, że (przynajmniej u mnie) spora część aplikacji nie chce się instalować - po pobraniu, od razu pauzuje instalację. |
|||
|
Dołączył(a): 2011-09-29, 14:02
Online: 14h 55m Posty: 16 Model: s8500 Operator: orange |
Napisane: 2015-03-15, 19:32
Hej, mam ten sam problem nie mogę zalogować się do samsung apps. Resetowałem telefon i jeszcze wgrywałem nowego softa i dalej nic. Proszę o szybką odpowiedź!!!!! |
||
|
Dołączył(a): 2011-06-27, 17:37
Online: 3d 13h 2m Posty: 21 Podziękowań: 1 Podziękował: 1 Model: Samsung S8500 Wawe Operator: Play |
Napisane: 2015-03-16, 09:43
Niestety po przywroceniu tel do ustawień fabrycznych oraz próbie zainstalowania czegokolwiek też napotkałem ten problem. Napisałem do sasmunga o wyjasnienie i jedyne co mi odpisali to: "[i]System Bada nie jest już wspierany, zarówno jak aplikacja Samsung Apps, dostępna na telefonie. Reklamację można zgłosić wyłącznie drogą oficjalną, są na to dwa sposoby: - Pismo drogą pocztową na adres: Samsung Electronics Polska Ul. Marynarska 15 02-674 Warszawa Z dopiskiem "Dział reklamacji"; - Drogą elektroniczną poprzez formularz kontaktowy dostępny tutaj: http://www.samsung.com/pl/info/contactus.html - Kontakt z Działem Reklamacji.[/i]" |
||
|
Dołączył(a): 2013-11-23, 17:17
Online: 4d 4h 48m Posty: 385 Podziękowań: 13 Podziękował: 1 Model: BlackBerry Z30 Firmware: BBOS 10.3.1 Operator: Virgin Mobile |
Napisane: 2015-03-16, 10:13
Bada umarła, jak chcecie appki to tylko andrut bo SA wyłączony |
|||
|
Kto przegląda forum
|