Nie masz konta? Zarejestruj
Zapomniałeś hasła? Przypomnij
Strona 1 z 1 |
[ Posty: 3 ] |
Dołączył(a): 2012-05-10, 08:35
Online: 5d 18h 28m Posty: 377 Podziękowań: 17 Podziękował: 11 Model: Wave533 Firmware: Marzec 2012 Operator: T-Mobile |
Napisane: 2012-10-23, 17:27
Witam! Dałem to tu, bo nie wiedziałem gdzie to dać. Pisałem dziś o gwarancji z samsung przez "LiveChat" i postanowiłem pokazać wam moją rozmowę. Otwórz spoiler by ją przeczytać: [spoiler]Grażyna Ruda Witaj SimonGame. W czym mogę Ci pomóc SimonGame Witam! Grażyna Ruda W czym mogę pomóc SimonGame Czy stracę gwarancję wgrywając Value Pack na wave 533 Grażyna Ruda W jaki sposób ma być Value Pack wgrywany 213 pm SimonGame Jeżeli da się przez Kies to mógł bym przez niego, lecz myślałem też o Multiloader Grażyna Ruda Dozowlone jest jedynie przez Kies, każdy inny program już nie jest objęty naszym wsparciem i powoduje utratę gwarancji. SimonGame Czyli przez kies mogę wgrać value pack Bo wiem, że mogę przez kies aktualizować A w książce gwarancyjnej dołączonej do wave pisze, że stracę gwarancję przy zmianie systemu (softu) Grażyna Ruda Jeśli Kies udostępnia ten Value Pack to jak najbardziej moze Pan go wgrać. Value Pack jest nakładką na soft. Nie jest to zmiana softu SimonGame A może podam link do value pack i powie mi pani czy kies go zaakceptuje Grażyna Ruda Kies musi mieć w sobie wgrany ten Value Pack Jeśli go w nim nie ma,wówczas Pan sam go nie dogra SimonGame A czy gwarancja samsunga nie różni się od sklepu w którym kupowałem Grażyna Ruda Gwarancja Samsunga jest opisana w karcie gwarancyjnej. Natomiast sklep jest sprzedawcą i jego obowiązuje niezgodność towaru z umową,której warunki nie są mi znane SimonGame Czyli sklep może mi nie przyjąć telefonu Grażyna Ruda Nie ma takiego obowiązku SimonGame Dziękuję[/spoiler] Pozdrawiam! _________________ [url]http://www.nydylier.xaa.pl[/url] |
|||
|
Dołączył(a): 2011-01-13, 16:07
Online: 133d 23h 49m Posty: 5340 Lokalizacja: Ze świata Podziękowań: 1008 Podziękował: 477 Model: Note 3 Firmware: Android 5.0 Operator: Virgin Mobile |
Napisane: 2012-10-23, 17:35
Jak dla mnie bez sensu... Odpowiedź jak zawsze przewidywalna. Myślałeś, że co Ci ta konsultantka powie? Tak i tak w serwisie się nie dowiedzą jak ten soft wgrywałeś. BTW, Przenoszę do imho odpowiedniego działu. Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2 _________________ [center][img]http://haft.blox.pl/resource/strzalka_w_dol.gif[/img] [url=http://bit.ly/FAQ_bada2][img]http://i.imgur.com/L84CL.gif[/img][/url][/center] |
|||
|
Dołączył(a): 2011-01-10, 20:35
Online: 36d 6h 43m Posty: 1067 Podziękowań: 103 Podziękował: 39 Model: S8500 Firmware: LB4 Operator: play |
Napisane: 2012-10-23, 18:01
[b]SimonGame[/b], To jest bardziej off-topic. Z serii Co ma odpowiedzieć konsultantka? Że tak można wgrywać zewnętrznym oprogramowaniem? A to że ci tak pisze to jest oczywiste dla normalnie myślącej osoby. Reklamom też wierzysz? Jako ciekawostka, Kies i multiloader wgrywają soft przez download mode. Gwarancję byś stracił gdybyś zmienił oprogramowanie brandowane na niebrandowane lub odwrotnie. PS-teksty takie jak"Czyli przez kies mogę wgrać value pack" i "A może podam link do value pack i powie mi pani czy kies go zaakceptuje" mogłeś se odpuścić... Po za tym ciekawa rozmowa dotycząca zmiany oprogramowania oraz tego czy sklep może przyjąć. Mogłeś wkleić jeszcze warunki umowy i z zapytaniem czy wszystko jest tutaj ok, beż żadnych klauzul i czy zgodne z polityką samsunga. _________________ Post roku? [spoiler]Jeśli jesteś na tyle niedoinformowany i twierdzisz, że WP7.8 to tylko nowy wygląd, to dalej udowadnia moją powyższą tezę [...] Czy ja mówiłem coś o wyglądzie interfejsu? Fakt jest faktem, że chodzi płynniej i nie zaprzeczysz temu[/spoiler] |
|||
|