Nie masz konta? Zarejestruj
Zapomniałeś hasła? Przypomnij
Strona 1 z 1 |
[ Posty: 5 ] |
Dołączył(a): 2013-11-23, 17:17
Online: 4d 4h 48m Posty: 385 Podziękowań: 13 Podziękował: 1 Model: BlackBerry Z30 Firmware: BBOS 10.3.1 Operator: Virgin Mobile |
Napisane: 2014-03-14, 22:06
resety to norma u bady, ale ze takie czeste to juz cos jest nie tak. Nie zamierzam dawac jakichs wielkich rad bo sam nic nie wiem, ale mysle ze jedyna opcja to serwis... (ew kup wpierw nowa baterie). |
|||
|
Dołączył(a): 2012-02-23, 01:17
Online: 8h 14m Posty: 2 Model: s8500 |
Napisane: 2014-05-12, 17:53
Bateria nić nie da.. to samo mam w s8500 kupiłam oryginalną baterie i nić to nie zmieniło. Myślę iż to wada systemowa. |
||
|
Dołączył(a): 2014-02-08, 23:31
Online: 15h 38m Posty: 4 |
Napisane: 2014-05-14, 16:23
No u mnie wymiana baterii pomogła. Kupiłam baterie pierwsza lepszą za 25 zł z powiekszoną pojemnością i telefon chodzi jak nowy. Do tej pory zresetował sie 2 razy w ciągu 2 miesięcy. Wcześniej zmieniałam system ale bez skutku Teraz moge godzinami używać aplikacji i nic. A i zauważyłam że poprzednia bateria zaczyna puchnąć mimo że leży na szafie. Kuzyn miał podobny problem i w salonie na gwarancji mu wymienili i też pòki co działa. |
||
|
Dołączył(a): 2011-01-22, 10:59
Online: 7d 21h 25m Posty: 89 Podziękowań: 5 Podziękował: 11 Model: 8500 Firmware: BADA 2.0 XXKL6 Operator: orange |
Napisane: 2014-05-14, 18:13
potwierdzam w modelach Wave 3 bateria jest wadliwa i wymiana pomaga w 90% _________________ [url=http://chomikuj.pl/jaceks1?b=1][img]http://images.chomikuj.pl/button/jaceks1.gif[/img][/url] [url=http://rapids.pl/48736][img]http://rapids.pl/banners/new_400x50.jpg[/img][/url] |
|||
|
Kto przegląda forum
|