Nie jesteś zalogowany/zarejestrowany na tej stronie. Prosimy zaloguj się lub zarejestruj. Aby się zarejestrować kliknij tutaj...


Ta strona korzysta z plików cookiesKorzystając z naszej strony internetowej wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas jej przeglądania.
Rozumiem. Nie pokazuj w przyszłości.
Panel użytkownika
     

Nie masz konta? Zarejestruj
Zapomniałeś hasła? Przypomnij

Forum Tizen OS!
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1
 Tel włącza się i wyłącza, wymiana softu nie pomaga
1
Staż: 0%
Dołączył(a): 2015-02-19, 10:47
Online: 54m
Posty: 1
Model: Wave 3 S8600
Firmware: Bada
Operator: Plus
Napisane: 2015-02-19, 11:20 
Witam

Od pewnego czasu telefon wyłącza się i włącza i taki stan zapętlenia może trwać pewnie w nieskończoność. Chciałem to szybko rozwiązać więc oddałem tel do serwisu, oni wymienili soft na najnowszą Badę, co wydawało się słusznym rozwiązaniem, jednak po 1-2 dniach problem powraca. Zauważyłem, że wszystko się wykrzacza po tym jak wchodzę do internetu (ostatnio wszystko padło jak kliknąłem w tę aplikację samsungową, która służy do odczytywania jakiś tam wiadomości ze świata).

Wiem, że już podobne problemu były już rozpatrywane na forum, ale tam główną proponowaną metodą rozwiązania problemu jest wymiana softu, co w moim przypadku nie pomaga. Soft jest podobno oryginalny i sprawdzony, tak mówią w serwisie. W serwisie powiedzieli, że powracający problem może być spowodowany kartą pamięci (ostatnio jej nie wkładałem i też się popsuło), jakimś wirusem (ostatnio wszedłem tylko w tę aplikację, więc raczej tam wirusów nie ma) lub próbą majstrowania z softem na własną rękę (nic takiego nie robiłem).

Czy ktoś ma jakiś pomysł na czym polega problem? Czy to naprawdę ma jakiś związek z łączeniem z netem? Problem pojawił się z sam siebie, nie było to spowodowane jakimś upadkiem, zalaniem, przegrzaniem itp. Zwracam się do was z tym problemem, bo w serwisie wymieniają uparcie softa w ramach reklamacji, wszystko trwa bardzo długo i jakoś ich dotychczasowe metody nie przyniosły rozwiązania.

Tel: Wave 3 S8600

Pozdrawiam



Zobacz profil


Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
cron
Powered by phpBB © 2011 phpBB Group
Copyright © 2011 bada-WORLD.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie lub rozpowszechnianie jakiejkolwiek części serwisu (grafiki czy tekstów) bez zgody właściciela jest całkowicie zabronione.
Nasi partnerzy: TizenOs.com.pl | gsmManiaK.pl | Smitebuild.pl | PaladinsDecks.pl
phpBB SEO
| Forum o systemie Tizen Forum TizenOs.com.pl
smite wymagania | smite download