Nie masz konta? Zarejestruj
Zapomniałeś hasła? Przypomnij
Strona 1 z 3 |
[ Posty: 22 ] | 1, 2, 3 Następna strona |
Dołączył(a): 2011-03-09, 00:31
Online: 6d 1h 51m Posty: 344 Podziękowań: 17 Podziękował: 35 Model: s3 Operator: play |
Napisane: 2014-07-26, 23:19
Dziwnie mi się ładuje s3, tak jakby dochodzi do 99% i ten ostatni procent zanim dioda zmieni kolor na zielony potrafi dłużej niż od np. 60% i raz na jakiś czas komputer nie widzi telefonu albo przestaje widzieć, takie coś mam od mniej więcej marca. A w tym tygodniu tak się złożyło, że ładowałam i doszło do 92% a potem musiałam wyskoczyć do sklepu i poprosiłam moją ciocię, żeby przypilnowała. Wróciłam prawie 2 godziny później z dojazdem i dalej 92%, nawet myślałam, że może przerwa w dostawie prądu, ale ciocia coś oglądała i zauważyłaby gdyby telewizor się włączył. Po ponownym podpięciu naładował się chyba w 15 minut. Patrzyłam na baterię czy nie spuchnięta itp co mogłoby wskazywać na problemy, przedmuchałam gdzie trzeba ale to nic nie wniosło. Czy można stwierdzić przed oddaniem do serwisu co mu jest, bateria czy usb? Nie mam znajomych z s3, żeby pożyczyć inną baterię i sprawdzić jak się zachowa. Jeśli usb, trafia do oficjalnego serwisu samsunga ale nie bardzo wiem jak podejdą do gwarancji. W obu krakowskich serwisach byłam i nie najlepiej wspominam ich osiągnięcia. W jednym mi usiłowali wmówić bzdury właśnie na temat gwarancji jakoby utraconej na skutek oficjalnego zdjęcia simlocka przez orange z paragonem na usługę, widocznie baba przyszła i zawracała im głowę; a w drugim było dziwnie. Jakieś pomysły? Albo może znacie sensowny serwis w Krakowie? Pytałam kiedyś ale wiele serwisów i komisów ostatnio przekwalifikowało się na punkty z e-papierosami a takie mojemu telefonowi nie pomogą. |
||
|
Dołączył(a): 2010-10-05, 17:56
Online: 149d 58m Posty: 4089 Podziękowań: 1303 Podziękował: 895 Model: ,s3,4,5,htc-820,idol Firmware: Najnowsze Operator: Orange |
Napisane: 2014-07-27, 00:35
[b]migotka21[/b], próbowałaś przywrócić ustawienia fabryczne albo ful wipe przez recowery? _________________ [size=85][i][color=#40BF40]W życiu piękne są tylko chwile.[/color][/i][/size] [spoiler][i][b]Koluniu a ty czego tu szukasz? Zgubiłeś tu coś? [/b][/i][color=#008000][i][b]TO SPADAJ MI STĄD[/b][/i][/color][/spoiler] [center][img]http://i.imgur.com/PXrc5YM.gif[/img][/center] |
|||
|
Dołączył(a): 2011-03-09, 00:31
Online: 6d 1h 51m Posty: 344 Podziękowań: 17 Podziękował: 35 Model: s3 Operator: play |
Napisane: 2014-07-27, 03:18
Ustawienia fabryczne jakoś pod koniec maja albo na początku czerwca, nie zauważyłam zmiany odnośnie ładowania, chociaż potem musiałam się bawić z doprowadzeniem telefonu do stanu jaki mi odpowiada. Full wipe jako full wipe z flashowaniem nie. Przy okazji przeglądnęłam wszystkie aplikacje, okazało się, że część mam zainstalowane bo była promocja w samsungapps a użyłam może kilka razy na początku po zainstalowaniu. Całkiem sporo rzeczy poleciało a raczej nie wróciło. |
||
|
Dołączył(a): 2013-11-23, 17:17
Online: 4d 4h 48m Posty: 385 Podziękowań: 13 Podziękował: 1 Model: BlackBerry Z30 Firmware: BBOS 10.3.1 Operator: Virgin Mobile |
Napisane: 2014-07-27, 10:01
Hmm, mozliwe ze soft lapie gdzies blad, sflashuj moze przez kiesa? |
|||
|
Dołączył(a): 2011-03-09, 00:31
Online: 6d 1h 51m Posty: 344 Podziękowań: 17 Podziękował: 35 Model: s3 Operator: play |
Napisane: 2014-07-31, 01:23
Uf, 4.1.2 starawy, ale przez kilka miesięcy jak kretynka czekałam bo miała się pojawić oficjalna aktualizacja do kitkat a potem nic z tego nie wyszło. Nie miałam pojęcia, że przez soft też może wariować. Tylko w tej chwili chyba nic z tego nie wyjdzie. Serwis, w którym mi ostatnio zmieniali w zeszłym roku, teraz ma kartkę o urlopie. Jakby coś się spaprało przez kiesa, muszę do nich zanieść albo do jednego z 2 oficjalnych. To już chyba wolę do nieoficjalnego, 3 tygodnie się przemęczę. |
||
|
Dołączył(a): 2010-10-05, 17:56
Online: 149d 58m Posty: 4089 Podziękowań: 1303 Podziękował: 895 Model: ,s3,4,5,htc-820,idol Firmware: Najnowsze Operator: Orange |
Napisane: 2014-07-31, 06:21
[b]migotka21[/b], wgraj odinem soft 4.3 i zobaczysz czy problem się rozwiąże. XXUGNA5 dla Polski (4.3 Jelly Bean) _________________ [size=85][i][color=#40BF40]W życiu piękne są tylko chwile.[/color][/i][/size] [spoiler][i][b]Koluniu a ty czego tu szukasz? Zgubiłeś tu coś? [/b][/i][color=#008000][i][b]TO SPADAJ MI STĄD[/b][/i][/color][/spoiler] [center][img]http://i.imgur.com/PXrc5YM.gif[/img][/center] |
|||
|
Dołączył(a): 2011-03-09, 00:31
Online: 6d 1h 51m Posty: 344 Podziękowań: 17 Podziękował: 35 Model: s3 Operator: play |
Napisane: 2014-08-19, 02:55
W tej chwili soft uaktualniony, telefon jeszcze działa, różnicy nie ma. Na wszelki wypadek zaraz na drugi dzień po otwarciu mojego nieoficjalnego komisu/serwisu zaniosę, zostało jeszcze kilka dni. Ale. Po ostatniej zmianie kiesa wcięło mi samsungapps. |
||
|
Dołączył(a): 2011-12-02, 21:10
Online: 26d 8h 34m Posty: 717 Lokalizacja: Knurów Podziękowań: 54 Podziękował: 32 Model: S8500 Firmware: Android 4.4.4 Galaxy Operator: Play |
Napisane: 2014-08-19, 08:20
Bo samsungapps chyba zmienił teraz nazwę nie jestem pewny ale chyba na galaxy apps _________________ [b][center][color=#0040BF]Pomoc w Sprawie wgrania Androida na Urządzenia Samsung S8500 oraz S8530 i całą serie Galaxy proszę pisać na pw na forum lub na gg 43096901[/color][/center][/b] |
|||
|
Dołączył(a): 2011-03-09, 00:31
Online: 6d 1h 51m Posty: 344 Podziękowań: 17 Podziękował: 35 Model: s3 Operator: play |
Napisane: 2014-08-19, 16:01
[quote="Koniaczek"]Bo samsungapps chyba zmienił teraz nazwę nie jestem pewny ale chyba na galaxy apps[/quote] Tak, ale nie ma żadnej wersji sklepu z aplikacjami, obojętnie jak ten sklep się obecnie nazywa. Nie ma i już. Zmienić w ustawieniach nie można, takiej opcji też nie ma. |
||
|
Kto przegląda forum
|